DPM städ och flytt
Din servicepartner
Vårt mål är att kunderna alltid ska vara 100% nöjda så därför vi har nöjd kund garanti på alla våra tjänster!
Nyckelorden hos oss är ansvar och kvalité. Vi städar med stort nöje och ansvar. Vi vill att våra kunder ska kunna fokusera på sin verksamhet och låta oss göra det vi gillar göra. Vi tar vårt ansvar och deltar på seminarium och mässor. Och vi lämnar alltid en full garanti på utfört arbete.
Trygghet och säkerhet
Vår arbetsplats är ditt hem – och det förpliktigar. Vi har fasta rutiner för hur vi hanterar nycklar, larmkoder och andra personliga uppgifter. Alla som jobbar på DPM städ skriver på ett sekretessavtal och kan visa upp ett behörighetskort.
Du som kund har alltid 48 timmars reklamationsrätt. Om du inte är nöjd, är det viktigt att du hör av dig till oss inom 48 timmar.
Nyckeln till vår framgång är att vi satsar på nöjda kunder och nöjda medarbetare. Vi tror att du mår bättre när du kommer hem till ett snyggt och rent hem. Vi tror att dina kunder och dina medarbetare trivs bättre på jobbet och därmed gör ett bättre jobb och får mer gjort när det är rent och snyggt på kontoret. Och vi tror att dina kunder får ett bättre intryck av ditt företag när dina entréer och trapphus är skinande rena.
DPM städ och flytt
Din servicepartner